PaulenMoos.reismee.nl

Jammer dat......

* De hotels in Las Vegas zo megagroot zijn dat je er ongeveer 1 per dag kan bekijken

* De dames in de USA denken dat als je je bovenbenen in een spijkerbroek kan krijgen je dan maat 38 hebt. Ze vergeten helaas dat er ook nog 25 kilo buik in moet

* Je niet een hele dag met een dolfijn mag kroelen

* Ed Hardy geen damesschoenen maat 41 maakt

* de jongens van Miami Ink er niet waren...

* er een hork van een kerel in diezelfde zaak stond waardoor ik ineens stukken minder enthousiast was

* dat mijn uitgekozen tattoos $400,= per stuk kosten (en ik heb er 2)

* er helaas deze vakantie dus niet getatoeëerd gaat worden

* er niet meer uren in een dag zitten, we hebben nog zoveel te zien

* je bij het zien van suikerzakjes beseft dat Peter er niet meer is

* je maar 23 kilo aan bagage mee mag nemen

* je niet eens een liter aftersun in je handbagage mag hebben, we dat natuuuuuuuurlijk ook wel weten want je mag alleen maar tot 100 ml. aan vloeistoffen in je handbagage meenemen

* we dus tot 2x toe de aftersun moesten inleveren

* we in Disneyland doodgegooid werden met Disneyspullen en niet zeker wisten of nichtje Noor Mickey en Minnie leuk vindt

* we nu stad en land af hebben gelopen om een shirtje te kopen omdat ze die dus wel heel leuk vindt

* en met lege handen staan omdat ze nergens meer te vinden zijn

* soms het eten zo lekker is dat we wel een koe willen zijn, dan heb je in ieder geval 7 magen

* er thuis ook een weegschaal staat en het erg verleidelijk is om daar na de vakantie niet op te gaan staan

* dat wel zal moeten want iedere extra kilo moet aan de narcotiseur doorgegeven worden (ivm mijn as. enkeloperatie)

* de meeste Amerikaanse stewardessen echt enorme zuurpruimen zijn

* we niet eerder wisten van de premiumeconomie stoelen maar we wel blij zijn dat we het nu weten want nu vliegen we heerlijk comfortabel naar Amsterdam

* ik toch weer eens een slaap T-shirt ben vergeten, dit keer mijn ontzettend leuke Tweety-shirt

* T-shirts van +/- 13 jaar oud zo lekker zitten en ik nu dus enorm baal dat ie weer tussen de lakens terecht gekomen is en dit niet gezien heb met inpakken

* batterijen van fototoestellen zo snel leeg zijn

* zeker als je meer filmt dan foto's neemt, he Paul?!

* we niet sporten, en er zo ontzettend veel gave sneakers te koop zijn

* we zulke lange dagen dat je 's avonds eigenlijk geen tijd/zin meer hebt voor je reisverslag

* je dan in het vliegtuig moet verzinnen wat je de afgelopen 6 dagen gedaan hebt

* de WiFi in Washington zo stronttraag is, ben uren bezig met het erop knallen van 2 reisverslagen en wat foto's maar we houden de moed erin!!!

* wij dus weer niet zoveel tijd hebben en er in de musea in Washington zo enorm veel te zien is

* het niet echt lukt om echt lekker te slapen in het vliegtuig

* ik toch altijd maagzuur krijg van het vliegtuigeten

* m'n inlegzooltjes na 3 weken een soort 'ouwe hoefgeur' krijgen, nu moet ik weer wachten totdat ze gelucht zijn en dat kan wel eventjes gaan duren

* onze Amerikaanse TomTom wel Nederlands spreekt maar geen Engels.. East is ee-ast, sr (state road) is senior, south is soet enzovoorts.....

* m'n pagina vol is, 2 pagina's 'jammer dat' is wel een beetje veel! Ik zeg zoals de Amerikanen 'Have a good one'', tot het volgende reisverslag......

Sylvia

Geweldige afsluiting deze pagina, lig in een deuk!

mia

wat een mooie reis hebben jullie gemaakt ben net zelf weer terug van een weekje kemer turkie heb het ook naar mijn zin gehad maar is niet te vergelijken met die reis van jullie en wat een hoop verslagen en foto's hebben jullie gemaakt bedankt daar voor en tot ziens doei mia xxx