PaulenMoos.reismee.nl

Final day

Dag 22

Laatste dag!! Drie weken verder en zo'n 3500 foto's denk ik... Wat een leuke tijd hebben we gehad! Ontzettend veel verschillende dingen gezien en gedaan, voor ons gevoel zijn we al maanden op pad. En vandaag willen we ook nog even op pad. We hebben nog ene paar uurtjes voordat het vliegtuig vertrekt dus willen we nog wat van het Natural Historic Museum zien en de Imax film die daar draait; Galapagos. Als die afgelopen is moeten we weer richting hotel want we worden om 13.30 uur opgehaald en naar het vliegveld gebracht. Veel musea zijn trouwens gratis in Washington. Heel goed natuurlijk omdat de musea zo voor iedereen toegankelijk blijven. We nemen de shuttle weer naar het station en een half uur later staan we op het zo bekende stuk met de diverse musea. Snel lopen we naar het Natural Historic en kopen gelijk de kaartjes voor het Imax. Deze film wilden we gisteren eigenlijk al zien maar hij draait maar tot 1.30 uur. We hebben nog even wat tijd om rond te kijken en dan is het tijd voor het Imax. Galapagos is een mooie documentaire over de Galapagos (duh...) Je krijgt een kijkje boven water, onder water en onder de grond, heel fascinerend. Ik wil heel graag de reis nar Peru en Galapagos maken, we zijn nu nog meer geïnspireerd.

Na de film van 3 kwartier gaan we weer terug naar Alexandria. In het hotel gaan we ons nog even omkleden. Helaas moeten we 3 uur van tevoren op het vliegveld aanwezig zijn maar dat geeft mij misschien de gelegenheid om mijn reisverslag te completeren want ik loop heel veel achter. Ik doe het graag, een reisverslag schrijven. Voor anderen maar zeker natuurlijk voor onszelf. Het maakt het maken van een fotoboek en filmpje makkelijker en het is leuk om terug te lezen maar het kost zoveel tijd. Iedere ochtend stonden we zo rond 7.30-8.00 uur op en waren dan de hele dag op pad. Dan kwamen we rond 21.00-22,.00 uur terug op de hotelkamer, lekker gegeten en ga dan maar eens op je bed zitten. Binnen 10 minuten vallen je ogen dicht en besef je dat je vanavond weer geen stukje gaat schrijven. Dan maar wat foto's uploaden. Dat betekent eerst door de foto's van 1 of 2 dagen lopen. Apart zetten, resizen, map aanmaken op de site, foto's uploaden, omschrijving erbij zetten en verwerken. Fijn als je een snelle WiFi-verbinding hebt maar niet als je de computer zelf moet aanslingeren. Maar goed, ik klaag niet hoor, volgende vakantie doe ik het gewoon weer!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!