PaulenMoos.reismee.nl

En nu bij blijven...

... en dat betekent, stukkie schrijven! Vandaag was een uiterst luie dag. Paul heeft iets langer geslapen terwijl ik m'n stukje van gister zat af te maken. Daarna zijn we gaan douchen en de stad in gegaan om te ontbijten. Daarna nog even lekker geshopt en nog wat leuke cadeautjes gekocht voor de Ozzies waar we morgen gaan slapen. Na het shoppen weer naar het hotel terug gegaan, tasje gepakt en ons door een taxi af laten zetten op het Maroubra strand, +/- 10km. hier vandaan. De taxichauffeur die ons van het vliegveld naar ons hotel heeft gebracht raadde ons dit strand aan, 1km. lang maar lang niet zo druk als Bondi Beach en daar had ie gelijk in. Een uitermate leuk stuk, lekkere golven enongeveer 27 graden, wat wil een mens meer? Muziekje en boekje erbij en Yup en Yul lagen er heerlijk bij! Yul (ikke dus

Cool
) was een beetje stoer geweest en had met minder gesmeerd dan factor 30 (zeg maar factor 6, oeps!)en dat was te merken ook, God straft meteen. Een ietwat aangebrande buik en bovenbenen zijn nu mijn straf maar het is gelukkig niet al te crispy. Gelukkig ben ik wel een beetje mijn 'trainingspak' kwijt... Ken je dat, als je na een paar dagen/weken zon voor de spiegel staat en je ziet een bruin voor- en achterlijf maar de zijkanten zijn nog wit, dat noem ik een trainingspak! Nou, die strepen zijn vandaag een beetje verdwenen gelukkig... Na niet meer dan 2,5 uur in de zon te hebben gelegen namen we de bus terug en hebben dus ook nog iets van de buitenwijken van Sydney gezien en die zijn ook niet echt vervelend.

Teruggekomen in ons hotel hebben we weer een wasje gedraaid en lekker het zand uit alle naden gedoucht en na wat lamlendigheid zijn we lekker gaan eten in het door ons zo geliefde Chinatown. Ik heb nog net geen spleetogen gekregen deze vakantie maar het scheelt niet veel. Moet stiekem wel zeggen dat ik toe ben aan een boterham met kaas, andijviestamppot, zuurkool, mayonaise en ei, kip en varkensvlees weer even wil bannen als ik terug ben. En nu zijn we dus weer lekker op de kamer, nog even een wasje in de machine gegooid op de 3e etage en dan kunnen we naar bed. Morgen weer een beetje bijtijds op, koffer inpakken en een weekendtas. De koffer laten we in het bagagedepot van het hotel en de weekendtas nemen we mee naar Manly. Daar slapen we dus 1 nachtje bij Calvin en Geri en hopen we op een gezellige tijd met onze Ozzies. Verslag daarvan zal ik ongetwijfeld dinsdag of zo wel op de site zetten. Maandagavond vliegen we naar neef Robert en dan wordt het aftellen geblazen....

Geen foto's vanuit Sydney want we hebben zo'n beetje alle highlights al gefotografeerd de afgelopen 2 jaar....

Voor nu, oogjes dicht en snaveltjes toe, slaap lekker.........................

mia

ik heb genoten van jullie reisverslagen en foto's en wat hebben jullie een hoop gezien en genoten ja het eind is bijna in zicht wat is het omgevlogen maar geniet nog maar van de laatste dagen veel liefs mia

Gerda

Hoi Paul en Monique, eindelijk een berichtje terug.
Het heeft wel eventjes geduurd!!! We hebben genoten van jullie reisverslagen, willen dus ook weer gauw naar Oz. De foto's van jouw sky-diving, fantastisch, waar heb je de moed vandaan gehaald! Nu jullie weer daar verblijven, is het plan om daar te wonen in hevigheid toegenomen, of juisr wat afgezakt? Aan de kant van Perth lijkt het mij ook wel erg mooi, misschien wat stiller.Wij hebben weer genoten in Tiel en omgeving, hebben elke stad of stadje bezocht. Joey en Zoe zijn de grootste lieverds die er zijn, mis ze nu nog steeds.Maar Dusty is een goeie vervanger! Geniet nog een paar dagen van alles, vooral het weer, want het is hier erg koud! Groetjes aan allemaal, liefs, Gerda.