PaulenMoos.reismee.nl

You did it, mate!!!

Zei mijn instructeur na afloop.... Instructeur, na afloop??? Hoezo, vraag je je af??? Nou, ik heb net iets heel stoers gedaan wat ik vooraf niet gezegd heb tegen jullie, ik ben net nl. op +/- 4 km. (11.000 feet, klinkt eigenlijk veel stoerder) hoog uit een vliegtuig gesprongen. En dat noemen ze hier sky-diven en dat is echt heel spannend om te doen!!! En als je dan net als ik met de slappe lach uit een achtbaan komt normaal gesproken dan kan je je misschien voorstellen hoe ik nu op de grond stond. Jezus Mina wat was dat ongelooflijk gaaf, stoer, spannend, eng, geweldig, mooi, zenuwslopend.... Noem maar op en alles is eigenlijk een understatement. Ik kan eigenlijk niet onder woorden brengen hoe het echt is geweest, dan moet ik eigenlijk van A tot Z vertellen hoe alles gegaan is.. Doen????? Nee hoor, dat horen jullie nog wel! Zal ik dan alleen nog even vertellen wat mijn 1e woorden waren toen ik het vliegtuig uitgeduwd werd? WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH, WHAT HAVE I DONE???? !!!!!

Je kon vooraf uit een aantal foto-opties kiezen en ik heb gekozen voor een persoonlijke fotograaf, die heeft alles gefotografeerd en gefilmd dus er is een leuke dvd beschikbaar en natuurlijk heb ik al een paar foto's voor jullie op de site gezet. Eigenlijk heb ik het er al jaren over om te gaan parachutespringen maar als het moment dan daar was dacht ik 'toch maar niet'. Toen dacht ik, 'dan ga ik bungee jumpen' maar daar gebeuren toch wel enge dingen mee dus ook maar niet. En toen zag ik een aantal dagen geleden dat je dit kon doen en toen was het 'en nu ga ik het doen' en ik heb er geen moment spijt van. Het eerste wat ik wilde doen toen ik weer op de grond stond, was terug het vliegtuig in en nog een keer springen en dan nog iets hoger, 14.000 feet was nl. het maximum. Maar goed, dan heb ik nog iets in het vat zitten en wie weet gaat dat vat deze vakantie nog een keer open. Dus, vermaken jullie je met de foto's, dan ga ik vanavond nog eens lekker dromen over mijn fantastische jump!

One day I'll fly away........................................ '

X

Reacties

Reacties

Ilona

Hey hey,

Super zeg. Lijkt me ookecht gaaf. Wij hebben daar ook naar staan kijken, maar dachten tijd te kort te hebben.
Ga nu lekker jullie nieuwe fototjes bekijken.

Kus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!