PaulenMoos.reismee.nl

Van vliegen komt kroelen...

Maandagmiddag zijn we met een watervliegtuig over de eilanden gevlogen en wat was het super! Zo zie je de Whitsundays zoals je ze op TV ziet. Prachtig water, riffen, mooie eilanden, helemaal geweldig!!! Helaas weer een beetje verkrampt uit het vliegtuig want helaas, business class kent zo'n watervliegtuig niet. We hebben een uur gevlogen en zelf een touch-and-go gedaan, Dat wil zeggen, vanuit de lucht landen op het water, ff doortrekken en dan vanaf het water weer de lucht in, een bijzondere ervaring. Bijzonder is ook dat het ding aanvoelt als een Fokker 50 dus als ie een kleine beweging naar beneden maakt heb je het gevoel dat je in 100 luchtzakken tegelijk bent terechtgekomen. Dat plus het constante gedraai op je stoel om de mooiste foto's te maken zorgde ervoor dat Moos d'r maagje dat niet zo lekker vond en na thuiskomt heb ik dan ook even de wc-pot een dikke kroel gegeven...

Na die kroel ging het wel weer wat beter en hebben we een kleine wandeling door de haven gemaakt om wat leuke bootjes te spotten maar vooral ook omdat de fotograaf van gisteren vertelde dat er in de haven ook schildpadden zitten. Maar helaas, ook hier niets te vinden... Jullie zullen er onderhand wel gek van worden maar ik geloof dat er vanaf Perth weinig turtles meer te zien zijn dus dan is dat geouwehoer ook afgelopen maar ik beloof niets

Wink
....

Nou, we gaan weer op reis nu, op naar Townsville, Cairns en vrijdaq vliegen we naar Perth.

Toedeloeeeeeeeeeeeeeeeeeee

X

mia

hallo monique en paul,
voelen jullie er niets voor om een autobiografische roman of een reis verslag te gaan maken beiden hebben jullie zoveel van de wereld gezien bv een van jullie schrijft het eerst en de ander ook los van elkaar dan kan je het later samen voegen met jullie verhalen en foto's het is maar een idee voor als je weer thuis bent ik geniet van de emails en foto's die je op stuurt groetjes van mia

Sylvia

Lekker doorgaan over je schildpadjes, geweldig toch om te lezen ;-)

X X X X X X X X

Gerard

Als ik dat zo lees zijn jullie echt op je plaats daar! Geniet ze!

Hartelijke groeten,
Gerard

Stella

Wow... Wat hebben jullie al een hoop gezien en gedaan! Geniet van de hitte, want hier is het grijs en erg nat.