PaulenMoos.reismee.nl

De kreeft en de schorpioen..

Hee... zei de krab tegen de schorpioen, het is toch nog geen carnaval?! Waarom heb jij je verkleed als kreeft? Niks verkleden zei de schorpioen, dat is van het zonnetje van vandaag. Ingesmeerd, uitgekeken maar toch lichtelijk aangebrand in het CuraƧaose zonnetje!... Ja ja mensen, dat is het verhaal van vandaag. Twee aangebakken witte luitjes die o zo genoten hebben van het strand, zon en zee.

De vakantie begon echter zo:

Waaat????? 22,7 kilo... Hoe kan dat dan? Ik heb zoooo weinig kleding bij me, een lichtgewicht koffer en dan boven de 20 kilo uitkomen? Als ik 5 weken naar Australiƫ ga kom ik nog niet aan de 18 kilo! Okay okay, we mogen dit keer 45 kilo meenemen en okay okay, dan nog maar een paar extra schoenen, dan nog maar een extra Linda en een paar Quests, kan ons het schelen.... Maar dan nog, 22,7kg, vind ik niet cool! Naast een paar meurende blote gympvoeten achter ons is de vlucht uitstekend verlopen. Een klein beetje houten kont, lichte rugpijn maar wat wil je, 10 uur stilzitten, en het was voorbij. We hebben dit keer de Premium Comfortclass geboekt en dat geeft alles wat Arke zei; meer beenruimte! Ook nog wat extra's geboekt waardoor we eigenlijk een soort businessclass hebben. Lekker eten, genoeg te drinken, champagne bij binnenkomst (ook jus en water ja, niet alleen maar decadent), het was dus allemaal uitstekend. Ook inchecken op Schiphol ging snel, lang parkeren ook geen probleem alleen op CuraƧao moesten we 3 kwartier wachten voordat alle mensen er waren die met het busje mee moesten. Gelukkig als 2e eruit dus we waren lekker op tijd in het hotel. Even wennen aan de temperatuur, 30 graden maar 80% luchtvochtigheid en ons was 'beloofd' dat het niet vochtig zou zijn, nou ja, even omschakelen dus. Even het hotelterrein verkennen en dan richting restaurant. Helaas vandaag barbecueavond dus buffet en daar hebben we niet zo'n zin in. We lopen dus maar even naar de overkant, Marriothotel zit daar en daar zit een Italiaantje. Drie kwartier wachten verder komen er 2 lekkere borden eten op tafel, een pizza voor Moos en een entrecote voor Paul, we vallen onder het eten bijna in slaap dus dat wordt ff dooreten. Weer aangekomen op de kamer is het tegen 9-en en vallen onze luikjes bijna dicht. We gaan lekker slapen!

Sylvia

Leuk weer je verslag te lezen, lekker verder genieten van de vakantie!

Marijke en Nico

Bedankt voor jullie reisverslag . Bij jullie is het nu wel een stuk warmer als hier. Geen last gehad van het tijdsverschil?
Heb geen idee hoeveel dat is.
Ook nog bedankt voor jullie telefoontje dat jullie goed zijn aangekomen.
Kwam even na 11 uur binnen.
Rust maar lekker uit en geniet ze.
Groetjes M+N

pa

dit leest wat relaxer zonder w.w.geniet ervan en ga ook eens op de lokale markt in de hallen ets eten ook achter vd.valk begin haven kun je goed eten zit je gelijk aad de zeekant en over de pontonbrug is het heel gezellig om wat te drinken
groetjes
pa&willy

Bikkies

Aloha sunshine people, N joy!!

En uh smeren smeren smeren dus ....... Hier is het weer niet veel dus geniet er lekker van!

Dikke kuSS wij uit nadij

willyveldhuizen

Hallo lieve schatten, het is allemaal weer goed begonnen gelukkig!!Geniet lekker van het leuke CuraƧao!
Het is ook leuk een keer te gaan eten bij de locals zover papa en ik ons kunnen herinneren is dit bij de markt in de buurt, hoop dat jullie dit vinden.Het eten wordt daar opgeschept uit grote pannen.Een leuke ervaring.
Dikke knuffel van ons Je Pa Willy Ied

Adrie en Arie

Hallo Monique en Paul
Leuk dat jullie (alweer) op vakantie zijn, vervelend, maar je blijft nu in "Nederland" ! Geniet ervan en veel plezier ...........
Van Harte Gefeliciteerd met jullie vijfde Huwelijksdag maak er wat moois van
Liefs, Adrie en Arie

pa & qilly

blijven smeren en genieten en neem gezellig wat te drinken op jullie 5 jarig jubileum op mijn rekening natuurlijk groetjes van ons