PaulenMoos.reismee.nl

Eerbetoon

Afgelopen vrijdagavond overleed mijn tante Mia. Zij was mijn tante maar tegelijk onze grootste vakantiefan. Na een grote operatie heeft zij last gekregen van complicaties en is helaas overleden aan een hartstilstand. Als ons 1e reisverslagje was geplaatst, was zij er als de kippen bij om te vertellen dat ze ons weer ging volgen:
“hallo monique en paul, wat een verassing Mexico weer een andere kant van
de wereld ik ben net gaan kijken dus bij het begin 27/11 ik ga het weer allemaal volgen veel liefs mia”


Tussendoor mailtjes en tijdens de laatste vakantie kocht zij zelfs nog fotoruimte voor ons omdat ze vond dat je je zo nog beter in onze verhalen kon inleven. Hoe meer foto’s hoe beter.. En na ons laatste verslag stuurde ze dan weer een mailtje om te laten weten hoe zeer ze genoten had:
“bedankt voor de mooie verhalen de informatie die wij voorgeschoteld kreeg weer teveel voor woorden en onnoemelijk veel hebben jullie weer mee gemaakt maar jullie hebben gelijk geniet er maar lekker van heb je al weer nieuwe plannen voor de komende vakantie ben er wel nieuwsgierig naar maar misschien kom je het zelf persoonlijk wel vertellen veel lieve groetjes mia”

Nu zullen wij nooit meer berichtjes van haar ontvangen, mailtjes zonder punten en komma’s, zonder hoofdletters en lekker alles aan elkaar geschreven, we moesten de langere mailtjes altijd 2 keer lezen om te snappen wat er stond en we moesten er altijd weer om lachen. De 1e keer dat we nu weer op vakantie zullen we de mailtjes missen en heel hard aan haar terugdenken. Een vrolijke, krachtige, energieke, inspirerende, geïnteresseerde en liefdevolle vrouw is niet meer. Ik kan alleen maar zeggen: “Bon voyage Mia”…….

Reacties

Reacties

annemieke

Mooi geschreven Moos!
Heel veel sterkte en ja je zult haar mailtjes zeker gaan missen als je op vakantie bent!

Audry Barendregt

Dank je wel Monique en Paul
Doet me goed om te lezen dat jullie zo betrokken en liefdevol over mijn moeder schrijven.
Dit vond ik per toeval om dat ik aan het googlen op mijn moeders naam was, ik heb dit nooit geweten.
Tot morgen
groetjes Audry

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!