PaulenMoos.reismee.nl

The End

Goedemorgen, welkom op onze laatste blog. Het is zover, we komen weer terug naar Nederland. Om 6.00 uur ging de wekker, vreselijk geslapen allebei. Paul heeft vaak last als we op hoogte zitten. Hij slaapt dan onrustig en wordt een beetje snakkend naar adem wakker. Ik heb vaker een beetje hoofdpijn. Nou ja, dan maar slapen in het vliegtuig. We checken onze bagage nog een keertje goed, schatten het gewicht van onze koffers in en gaan dan naar de lobby, Voor de laatste keer worden onze koffers opgehaald, voor de laatste keer in de bus en voor de laatste keer JL en Ellen. Zij brengt ons naar de incheckbalie en dan zijn we nog maar met z'n 3-tjes, raar idee. Twee weken geleden stonden we hier ook, 9 vreemde mensen (op de club van 4 na), afwachten wat deze vakantie gaat brengen maar wat is het leuk geweest!

Bij de balie aangekomen zitten we allebei goed onder de toegestane 23 kilo, de handbagage niet meegerekend natuurlijk want dat zou waarschijnlijk bijbetalen worden. We nemen afscheid van Ellen, nuttigen een ontbijtje en dan is het wachten totdat we mogen boarden. Gelukkig weer Economy plus op beide vluchten en totaal 2 uurtjes korter vliegen dan op de heenreis en wie weet nog een ritje businessclass, we zullen zien.

Ik ga afsluiten, het wachten in Washington zal niet zo interessant meer zijn en als dat wel zo is dan laat ik dat uiteraard nog weten.

Het was een geweldige reis! Fantastisch land, eten en drinken super, mensen heel aardig, GEEN MOMENT ONVEILIG GEVOELD (ik zet er maar even groot want het is en was de angst van velen!. Op 1 dag na hebben we echt geweldig weer gehad, supergezellige groep, de hotels waren goed (op 1 na, Fontán in Mexicao/stad was gewoon minder), de organisatie van het geheel was geweldig, de begeleiding super en het afwisselende karakter van de reis kon niet beter. Ik kan het iedereen aanraden!!! Iedereen bedankt weer voor het lezen en jullie reacties, daar doen we het voor!

Besos y hasta lluego XXX

Paul en Monique

xxx

annemieke

Jeetje wat is het snel gegaan! heb genoten van jullie verhalen en foto's! Snel maar weer een nieuwe reis plannen waar ik mee mee mag reizen (lezen)! (zo kom ik nog eens ergens!)

Bikkies

WELCOME HOME!! (wanneer jullie dit lezen zijn jullie waarschijnlijk thuis)

Wil heel graag de verhalen ook van jullie zelf horen en jullie zien.....Hopelijk tot gauw dus, XX

Marijke en Nico

Een schat ven ervaringen rijker. Inderdaad een supervakantie.
Wij vonden wel dat het dit keer de vakantie snel voorbij was.
Bedankt voor alle uitgebreide verhalen en mooie fotos.
Fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn.
Op naar de vogende keer.
Groeten Marijke en Nico

Sylvia

Zoals voorgaande keren, enorm genoten van jullie reisverslagen h e l e m a a l geweldig!

Monica

Hoi!

Wat een mooie reis hebben jullie gemaakt, bedankt voor jullie leuke blog! Ik wens jullie een goede terugreis en veel na-geniet-plezier bij de foto's en souvenirs!

Groetjes,
Monica