PaulenMoos.reismee.nl

Relaxxx....

Tja, wat te schrijven over vandaag? Nou eh, niet zoveel.

Beetje uitgeslapen, ontbijtbuffetje gedaan, naar de grote supermarkt geweest, bikini aan, strand, lunchen en aan het einde van de middag naar het zwembad. Wel hebben we ons nog even lekker laten masseren op het strand, heel decadent maar zo lekker. Pijn in m'n rug gekregen van de bus, stijve benen en nek en nu dus weer helemaal losgefriemeld door de masseuse. Verder zijn we hier niets van plan, geen interesse in de stad of om te shoppen, we komen hier puur om te relaxen, ook wel eens lekker...

Vanavond is ons afscheidsdiner van de groep. Het verhaal van de 10 kleine negertjes is het: Meia en Ineke blijven nog een week in Acapulco, de bende van 4 heeft een trouwerij van de zoon van Jan en Guurtje in Buenavista en wij gaan samen met Bea naar huis. Maar eerst dus naar Mexico-stad met de bende van 4 en Bea..... We gaan lekker eten in hotel Malibu waar een leuke sfeer hangt en een grote tafel gedekt is voor 11 personen, Ellen en Jose Luis eten ook mee, gezellig. Voor hun hebben we nog een kaart met fooi gemaakt, ze hebben uitstekend werk afgeleverd. Ellen geeft veel informatie op een leuke manier, voelt dingen goed aan, regelt fantastisch en is een leuke meid om mee om te gaan! Gelukkig hebben zij en JL het ook naar hun zin gehad want dat is natuurlijk ook belangrijk, 2 weken met zo'n groep is best lang.

Morgen wordt een bijzondere dag, Anke is jarig en we hebben nog wat verrassingen in petto. Het etentje was gezellig, weer lekker gelachen maar nu slapen